Saturday, March 05, 2011

LV vs Coach

Untuk pertama kali dalam hidup, saya masuk butik LV kat Garden. Hmm.. nak beli beg LV ke. wow... ish tak la, saya meneman kawan saya ni ha... dia nak beli beg LV tuh. Tapi masa nak masuk tu punyer la segan. Maklumlah, pintu masuk dia je ada tukang bukakpintu siap pakai sarung tangan. Macam masuk hotel 5 star tuh. Pikir banyak kali nak ikut masuk ke tak.. ehhehe.



Saya mengaku, saya memang tak berapa pandai bab2 designer bag ni. Pernah dulu saya beli satu beg kat petaling street sebab saya nampak lawa betul beg ni. Saya pun beli lah, saja nak buat lasak2 gi opis. Pastu harga pun murah. Bila pergi opis je, ada kawan opis tegur.. wah2.. pakai beg coach. Mesti mahal ni. Saya senyum je.. dia tanya hubby belikan ke.. saya ckp ye..sebab memang en suami yang bayar kan pun. Saya pun apa lagi, terus lah search.. mak ai..rupanya2 coach tu memang jenama terkenal. Saya je tak tahu..huhuhuh.. pastu mahal2 pulak tu beg dia. Saya tersengih sorang2 je. Saya beli beg tu tak tengok pun jenama apa, sebab lawa.. then baru la terperasan memang ada tag coach kat beg tuh. ehehehhe.

ni lah beg coach idaman saya

Sampai sekarang saya masih tak ada designer beg yang original. En suami pernah tanya, nak beli ke tak. Kalau ikut hati memang nak ler.. esp coach. Tapi entah la.. Bukan masalah tak mampu, duit boleh cari, tapi hati saya belum terbukak nak beli beg yang harganya ribu-ribu. Saya ni dah lah pakai beg tangan sangat lasak. Beg paling mahal saya Liz Clairbone dapat masa birthday hari tu. Tu pun saya dah cukup bersyukur. Tapi bila tengok org lain pakai designer bag ni.. teringin juga.. Pastu temankan kawan2 gi butik2 ni pun best jugak. Dapat belajar cam mana nak berckp bahasa designer item ni.. heheheheh.

4 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kita mampu tgk jer .. samalah .. beg thp gaban yg ada dlm koleksi ..lizclairbone, maple & charles keith ..heh..hehh ;-)

itangmanih said...

hoho..sape tu nk beli LV??hebatss...

Unknown said...

hehehe Diana, kalau ada rezeki lebih apasalah nya kan..ehehhe

kak Mareld.. siapa lagi yang biasa pakai designer2 bag ni kak.. ehehhe, tapi best jugak dapat teman masuk situ, at least merasa la jugak nak tengok2, kalau tak sure tak kan masuk punyer la.. ehhehe

Anonymous said...

BELI BEG MAHAL BOLEH LASAK