Monday, July 12, 2010

Dalam dilema


Saya sekarang berada dalam dilema. Sejak balik dari cuti bersalin ni, ada beberapa orang pelanggan yang agak tetap keep on tanya bila saya boleh mula beraksi kembali. Aduhai... Saya tutup kedai sejak saya mula pregnantkan si Asyif bulan Jun tahun lepas. Dah setahun lebih la kedai saya tutup.. Blog kedai pun dah bersawang.. Last week, seorang return customer terus call dan terus order... saya tak confirm pun lagi nak buat ke tak.. pastu tiba2 dua lagi pelanggan tetap terus nak bagi tarikh utk order... cam mana ni. Saya ada anak kecik.... tapi en suami kata, why not mula kan balik.. dilema betullah....

4 comments:

eYe said...

kak as, teruskan la...tp jgn ambik yg order bnyk2...akak try limitkan la...at least ade lg mase ngan asyif

maizikeem said...

tengok pd masa U As, dont over promise if cannot deliver. Kalau masa terlalu precious, bukan taknak rezeki lebih cuma kena consider masa yg ada. Kalau free time cukup2 utk anak2...mcm mana nak berhempas pulas tambah masa lagi...kalau boleh squeeze waktu buat cupcake, and it's not a continuos stress takpelah.

Dania's mummy said...

kalau saya, since suami da bg green light, saya on ajer.. atleast suami ada untuk bantu jaga anak atau tlg apa yang patut...

Azmir Ismail said...

Yep, kalau Asrof boleh tolong jaga anak2 .. rasanya ok, tapi mcm kata kawan di atas, mungkin limitkan yr work order.

Apa2 pun, rezeki jangan ditolak. :)