Wednesday, July 07, 2010

Anak-anak Bola


Saya berjaya memesongkan Aszra untuk menyokong German malam ni. Selama ni dia berpegang kuat pada pasukan Italy... tapi bila disogok dengan jersi baru, dia nak sokong German pulak.. Asyif memang sentiasa bersama saya sokong German. Aszra dan ayahnya memang penyokong tegar Italy. Maklumlah...Aszra dilahirkan pada tahun Italy jadi juara kan. So...kul 2.30 pagi nanti, saya akan gigih utk bangun tengok German main...Walaupun sotong kurita kata Spain akan menang..tapi semua tuh khurafat...huhuh...Go go Germany!.


ni Aszra ngan ayah masa Final World Cup 2006, Italy menang menentang France. Aszra masih dlm pantang...


9 comments:

mscabbage said...

OMG Asrof looks like the Joker with make up gone wrong. Nasib Aszra tak traumatized

sato said...

aszra tuh mcm muka terpaksa jek sokong germany..huhuhuhuh...

:p tak percaya tp tgk sotong gak..ekeke... takpe saya sokong GERMANY...chaiyook chaiyook..

maizikeem said...

can't stop laughing at Dura's comment..hhhahahahahahahhahahahahahhahahahahah..TOLONG...kelakar sangat!

mscabbage said...

I can be funny sometimes u know

as a.k.a axa87 said...

heheheh.. tu kul 3 pagi rasanya.. Aszra pun kena bangun padahal dlm pantang lagi...saya la tukang cat muka dia. sib baik Italy memang masa tu...huhuhuh

Sato, dia memang mcm terpaksa sokong german. Tapi bila tunjuk baju german sama ngan adik terus kata nak sokong german jugak..huhuhuh... Tak mau percaya kat sotong..huhuhuh

maizikeem said...

Dura, it's not just funny it's freakin hillarious!!! AHHAhahahhaha ketawa lagi!! actually ada kebenarannya..his lips does have the Joker's feature...hahhahaa..."make up gone bad"...hahhahahahaha

bapakatun said...

laugh all u can... time nie italy menang worl cup..... wekekkekekekeke

maizikeem said...

italy menang ke tak menang ke..takde makna bagi ku..yg penting muka mu umpama joker pakai make up murah.hhahahahahha ketawa lagi!!

as a.k.a axa87 said...

kak aida...tu bukan make up betul pun... tu water color..hehehehehh