Monday, January 11, 2010

Enjoying last month of pregnancy - Tengok AVATAR 3D

Salam pagi Isnin. Wah.. mcm rajin lak saya ni update blog lately ni. Mood nak menaip ni datang lak.. Tak apa la..just nak mencoret setiap beautiful moments di hujung2 pregnancy ni kan. Nanti leh ingat balik masa pregnant buat apa... Sentuh sikit pasal AJL mlm ladi... hmmm persembahan best tapi yang tak bestnya result dia. Tak setuju Aizat nyer lagu Pete Teoh tu menang. Pastu cam mana lah Aizat nyer lagu Kau Aku tu leh dapat persembahan terbaik. Both lagu memang saya tak familiar... rasanya banyak lagi yang leh menang persembahan terbaik. Saya setuju bab si Black dapat best vocal coz dia memang layak... dia ada dua tone suara yang dua2 pun best. Low tone pun bagus.. High key lagi bagus... selalunya lelaki yang nyanyi high key ni, susah bila bawak lagu low tone... apa2 pun.. dah termatri dah pun reslut AJL tu. Rezeki Aizat....

Budak kecik yang dah get ready nak gi tengok movie...


Perkara sunat bila tengok movie : Ambik gambor ngan poster
Actually bukan nak citer pasal AJL pun. Salah satu aktiviti yang saya buat masa mengandung ialah saya suka tengok movie kat panggung. So.. even dah sarat 9 bulan ni, masih gagah jugak gi panggung. Jumaat lepas, after ofis..gi run kejap ngan ayah Aszra beli tiket citer AVATAR tapi kali ni we all decide nak tengok 3D version. Beli utk tayangan hari Sabtu. So... malam tu dah war-war kan kat Aszra yang we all akan tengok movie guna 3D glasses. Aszra mcm teruja jugak.. yer la, selalu tengok movie cam biasa je kan. So... Sabtu, saya masak awal.... kul 12 lebih dah makan lunch. Then.. Ayah Aszra hantar Aszra gi Yamaha.. music class dia kul 1. Lepas music class .. pergi le kami 3 beranak ke One Utama. Ngam2 je sampai. Punyer la susah nak dpt parking. Masa kat entrance hall tu dapat la 3D glass tu sorang satu termasuk la Aszra. Excited jugak dia... Tapi memang best la tengok 3D. Aszra tak sudah2 ckp.. Wow...big nyer... yer la semua benda nampak mcm dekat je ngan kite. Kalau part nak jatuh tu...mcm kite lak nak jatuh sama.... Pastu citer Avatar ni lak dianyer background lawa giler... semua mcm glowing2.... sangat cantik. Jalan citer pun best.. patut le dah cecah bilion2 kutipan dia.. Saper tak tengok lagi..sila la tengok yer.. jalan citer mudah tapi scene dia yang best2... saper minat design sure suka citer ni...sebab sangat cantik. Leh tahan lama gak citer ni.. 2 jam lebih kot... Sempat la saya keluar gi toilet. Maklum la.. sarat 9 bulan ni kerja saya memang akan ke toilet je la.... heheheh...

Sempat snap gambar tengah pakai 3D glass.. takut gak kena tangkap bawak kamera...hehehe

1 comment:

maizikeem said...

kelakar tgk Aszra witht he big specs..hehhehe semunyi semunyi...shhhhh.....