Monday, September 04, 2006

Catatan Hujung Minggu yang panjang

A'kum...
Hari ni agak lewat axa mencoretkan sesuatu di blog ini. Sejak pagi, macam2 kerja yang perlu diselesaikan. Maklumlah, axa baru habis bercuti 4 hari sejak hari khamis yang lepas.

31 August 2006
Hari Khamis, birthday axa yang ke 28 tahun. Tepat pukul 12 mlm, axa di atas katil, terlelap akibat keletihan seharian bekerja. Ayah aszra call, mengucapkan selamat hari lahir. Dia dlm perjalanan pulang katanya. Lepas tuh adik dan mak masuk ke bilik dan axa dihadiahkan dengan ciuman. Dan selepas itu, axa menerima sms2 dari saudara dan kawan2. Terima kasih semua.

30/8/2006
10:53:37pm,
SNOWQUEEN:Hai Kak As..happy bday! Wish awal sikit..takut line sesak nanti.

31/08/2006
12:01:12am
NOI: Slmt ari jd.Smg pnjg umor & mrh rzk.

12:32:52am
IDA RAHAYU: Wishing you love in your heart, peace in your soul and joy in your life always. Happy birthday as! B a good mummy ;)

01:00:18am
DASSLER: Happy birthday ek. Salam merdeka.

01:24:57am
ILLA: Hallo! Penat tau panjat..Just nak ckp slmt menyambut hr merdeka!!! dan selamat menyambut kelahiran ke 28..semoga mejadi istri solehah & ibu mithali.

01:46:31am
ARAFAT: Awk, selamat hari lahir ke 28. Semoga awak dilimpahi rahmat Allah. Semoga dapat jadi ibu mithali pada anak awak

07:16:58am
JAJA: Hapy Besday kak as..panjang umur dan murah rezeki hendaknya

10:19:30am
PAKKU: Happy besday kak as, semoga kehidupan kak as dan keluarga senantiasa diberkati Allah.

08:08:51pm
EQBAL: Selamat Hari lahir. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Drpd abg eqbal.



1 September 2006

Axa dan ayah aszra cuti hari ni. Saja nak teruskan cuti. Lagi pun axa memang dah plan nak keluar bawak aszra jalan-jalan. So hari ni destinasi axa ialah Mid Valley Megamall. Bukan nak shopping pun. Tapi kat situ ada MUMMY & ME exhibition. Khas untuk ibu2 yang ada anak2 kecil. Best jugak. Kat sana ada banyak booth barang-barang bayi dan kanak-kanak. Ada khidmat nasihat. Ada bengkel untuk baby massage dan juga ada pertandingan bayi merangkak dan bayi comel. Aszra kecik lagi la, nak suruh merangkak. Tapi bagi axa pameran macam tuh memang berguna terutama untuk wanita-wanita yang bakal dan baru bergelar ibu macam axa. Kat situ juga, axa sempat berkenalan dengan ibu-ibu yang muda waktu kami sama2 menyusukan anak. Axa rasa seronok ada pengalaman macam ni. Sempat juga berbincang tentang masalah baby ni. Baru axa sedar, sejak bergelar ibu, axa juga perlu peka pada persahabatan dengan ibu-ibu yang lain. Best tau!



No comments: