Monday, November 08, 2010

Training + Exam Mode



Lamanya saya tak post apa kat blog. Sian blog saya ni. Sebab utama ialah malas. Kedua ialah.. saya pun agak busy kebelakangan ni. Hari2 kat ofis sibuk kerja la.. sib baik la sasaran kerja tahunan dah tercapai coz dateline 29 oktober hari tu dapat di capai..Alhamdulillah. Sekarang ni pulak saya tengah kursus. Start hari ini. Ni kursus profesional. ITIL Certification Course. Search sendiri la apa ITIL ni yer. Saya kena sit exam Jumaat ni untuk certified.. Buku dia punyer la tebal. Trainer pun asyik menyebab kan kami tergelak jer.. cam mana nak masuk otak ni. Saya ni dah lama tak exam sejak ambik undang2 perintah am last 2 years. Doa2 moga saya lulus dan certified la yer...

Tu citer kerja. Citer kat umah pulak.. biasalah anak2 saya membesar bagai johan esp si Asyif tuh. Asalkan dia sihat ok la kan. Si Aszra pulak dah nak akhir tahun ni sibuk ngan training konsert YAMAHA 20 Nov ni. Dia kena perform main organ. Saya lak berdebar.. even perform ni in group tapi yer la.. first ni nak tengok anak saya perform music depan public. Hopefully Aszra boleh main dengan baik nanti... saya akan cover citer tu nanti la.... ni nak concentrate study la..ehhehe

1 comment:

Azmir Ismail said...

Semoga dipermudahkan segalanya dan berjaya nanti :)