Monday, March 30, 2009

Double Birthday Celebration

Salam pagi Isnin. Rasa segar pagi ni.. Dua tiga kerja dah dibereskan pagi-pagi lagi. So.. ambik masa nak update blog sikit.

Nak cerita about my last weekend. Saturday 28 March 2009.. birthday Kak Aida (my SIL). So.. my in laws family buat plan utk gi dinner kat luar. Sekali la sambut birthday Kak Dura (my eldest SIL) yang birthdaynya jatuh pada 15 March 2009. Diaorg ni beza setahun je...umur??? biar lah rahsia...hehehe...
Restoran Carnaval @ Damansara Jaya

Menu

So malam minggu.. we had a nice dinner kat Restoran Carnaval Churrascaria, sebuah restoran masakan Brazil, kat Damansara Jaya. Rasa berada kat Brazil pulak. heheh. Makanan nyer konsep buffet. Tapi kita hanya perlu ambik sayur atau salad je kat meja buffet. Terfikir jugak axa.. mana main course dia.. takkan tak ada meat langsung. Lepas dah ambik segala mcm sayur.. rupanya, meat semua akan dihidangkan di meja. Pelayan tu akan datang dari meja ke meja untuk setiap daging yang disediakan. Ada daging lembu, ayam, kambing, ham, ikan dan sotong. Cara dia serve tu memang menarik la... dan diaorg akan serve banyak2 kali sampai dah tak terlarat nak makan dah. Maklum la... buffet kan. So boleh makan selagi mampu utk makan. Punyer la kenyang. Dessert dia ada buat nenas yang di bakar... menarik!. Oh ya.. sempena memberi sokong kepada Earth hour malam tu... restoran tu pun tutup lampu utama dia.. dan dia biarkan lampu2 kecik je...so makan dalam suasana yang romantik la, dengan lilin dipasang pada setiap meja. Tak leh tutup terus....nanti jenuh tak tahu tengah makan apa pulak..hehehe..
Daging

Ayam

Aszra & Maira
PokCu and Hazrik
Dengan Ibu Mertua ku

Balik tu singgah Sunway Kayangan, umah Kak Aida untuk potong kek. Dua2 birthday girl seronok menyanyi2 dan potong kek...heheheh btw, Selamat Hari Lahir untuk Kak Aida dan Kak Dura... dua2 kakak ipar yang paling best dan sporting!.

Kek

Potong kek

No comments: