Monday, January 03, 2011

Hari Pertama

Hari ni saya dan en asrof bercuti.. esok pun saya cuti juga.. cuti sebab hari ni hari pertama aszra pergi sekolah tadika. Hehehhe. Blog ni pun x berusik dah seminggu. Resolusi tahun baru pun saya tak sempat tulis..tak pa, tulis lewat sikit. Busy sikit dengan proses makeover rumah...ehhehh. Sejak Sabtu, kami sekeluarga buat wall covering, mengecat dinding.. memang lain dah rupa luaran rumah Kami tu. Nanti la, saya post gambar2 rumah lepas makeover. Ada lagi beberapa project yang belum siap..

Berbalik pada cuti hari ni... kami menghantar aszra ke sekolah tadika. Seperti dlm entri lepas saya.. kami pilih tadika Nuri.. Tak jauh dari rumah dan ada reputasi yang baik.Alhamdulillah, pagi tadi senang Aszra bangun pagi, mandi, breakfast..risau juga saya kalau dia susah bangun. Kelas start pukul 8 sampai 12 tengah hari. Tadi masa saya tinggalkan, relax je muka dia.. Harap2 Aszra dapat belajar dengan baik la...

No comments: