Thursday, December 04, 2008

On our 4th Anniversary

Roses from Ayah Aszra

Salam... 4 Disember datang lagi. Kali ni.. kami meraikan ulang tahun perkahwinan yang ke 4. Pejam celik2.. dah 4 tahun axa dan ayah aszra hidup bersama. Melalui suka duka dan pahit getir (macam mencabar je..heheh). Alhamdulillah...berkat kurniaan rahmat Allah SWT.... ditambah setahun lagi usia ikatan ini.

Sepanjang 4 tahun... banyak yang kami lalui dalam membina keluarga kecil KAMI. Alhamdulillah... kami dikurniakan Aszra yang paling comel.. diberi kemampuan memiliki rumah sendiri di Setia Alam.. dan diberi kesihatan agar dapat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri/suami/ibu/ayah/anak/adik/kakak.


"Ya Allah, tuhan yang Maha Pemurah lagi Penyayang... berkati lah keluarga kecil KAMI ini. Permudahkanlah setiap urusan KAMI, murahkan lah rezeki KAMI, peliharalah ikatan KAMI. Semoga KAMI sentiasa berada dibawah lindungan dan tergolong di kalangan hambamu yang Soleh/Solehah."

Buat Ayah Aszra... terima kasih diatas kasih sayang, dorongan dan kekuatan yang diberikan selama 4 tahun kita diijab kabulkan. Semoga usia ikatan ini akan sentiasa bertambah dari setahun ke setahun...Love u soooo Mucchhhhhh. (Thanks bunga tu yer...suka sangat)

Tahun ni, kami tak kemana-mana...cuti dihabiskan dengan membuat pelbagai urusan yang bakal memberi manafaat kepada KAMI sekeluarga...heheheheh

4 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

heppi anibestseri axa ...aminnnn moga dimakbulkan segala doa ... kekal selamanya .... ;-)

sue.anne.na said...

da pat taun dah ko kawin eh? maknanya ko kawin lepas setahun aku kawin la ye? apesal aku tak gi ko kawin eh? pasal aku beranak la kotnye kan? tapi ko kawin bulan 12, aku beranak bulan 6. takan aku berpantang 6 bulan kot?

heheheh....

as a.k.a axa87 said...

anne... ko tu..masa kat MB kejap ada kejap tak ada.. tu yang tak dapat jemputan kot heheh

bANgsaL buROk said...

hepi belated anniversary to kak as & arop..