Tuesday, June 10, 2008

Aszra's 2nd Birthday Party @ Setia Alam


Salam petang selasa... Hari ni baru la axa sempat nak jenguk blog ni. Dah dua hari ni duk dlm meeting room je... tender review yang dah nak ke peringkat akhir. Hopefully leh release by end of this month. Ok la.. axa nak update tentang Birthday Party Aszra yang berlangsung ahad lepas.

Pagi Ahad tu.. axa dah mula bimbang sebab hujan renyai2. Tak pernah2 hujan sebelah pagi..hari tu pulak hujan nak turun. Tapi bak kata ayah Aszra.. hujan tu hujan rahmat buat Aszra dan kami sekeluarga. Seawal 7.30 pagi axa, uda dan ayah Aszra dah berada di Central Park, Setia Alam untuk aktiviti dekorasi. Angkut kerusi.. khemah, makanan dan macam2 la... Menu hari tu ialah... Mee Hoon Goreng, Nasi Impit Kuah Kacang Sotong, Satay Ayam, Cup Cake (axa buat sendiri la), Karipap Barney (inti purple), Dadih, Nugget, Fries and cakes.

Seawal kul 10 pagi.. tetamu pun mula sampai. Yang pertama sampai ialah Fatiah & Hubby dan di ikuti oleh Abang Eqbal dan CD. Alhamdulillah... ramai saudara-mara dan kawan2 yang hadir pada hari tu. Lbih 60 orang. Kawan2 yang biasanya axa kenal through Internet pun datang...Diana (Mama Adam) dan Zee & family.

Majlis potong kek berlangsung dalam pukul 11. Aszra memang dah excited nak potong kek sejak hari kami gi ambik kek tu kat Keramat. So.. bila dapat je pisau tu...terus nak potong. Kami ramai2 menyanyi lagu Happy Birthday To You yang diiringi oleh petikan gitar Atok dan Tok Andak. Alhamdulillah majlis berlangsung dengan baik....Kanak2 yang datang pun happy sebab dapat goodies bag dan topi Barney....

Di sini axa dan ayah aszra nak ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga buat orang2 kuat disebalik Birthday Party Aszra kali ni especially family axa...Mak, Ayah, Uda, Adik, Cik Jad, Kak Dura, Ibu, Ija and family..

Terima kasih juga pada tetamu2 kami serta hadiah2 yang sangat hebat2 belaka... Aszra sangat haappy sebab dapat macam hadiah....


1 comment:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

TQ for inviting us ... meriah party aszra .... seronok bila dpt jumpa real kan .. u olss sefamily mmy friendy sgt2 ...