Monday, December 10, 2007

On Maira's 4th Birthday

A'kum.. salam pagi Isnin. Entry hari ni more on Maira's birthday party, yang jatuh pada 8 Disember 2007 (sabtu). Biasa la.. axa sponsored cupcakes la...Happy Birthday Maira.


Ini la Humaira bt Haris Izany yang menyambut hari lahirnya yang ke 4. Pandai bergaya dah anak dara kak Aida ni..


Kek Birthday bentuk castle. Semua org ckp ni Shrek's Castle.


Maira dengan birthday cake.

The three cousins


Umi tengah layan anak2 sedara.


Tok Ayah dan Tok Wan dengan 3 cucu. Coming soon, 1 more cucu..


Ayah Aszra dengan Ibu Mertua ku...


Aszra dengan gaya happy sepanjang birthday Kak Maira

Enchanted Movie
Lepas birthday Maira, axa ayah aszra dan adik gi tengok midnite movie Enchanted. Dari awal axa memang nak sangat tengok citer ni. Fuuhhhhhh sangat best. Sangat menghiburkan hati. Even citer ni memang ala2 fairy tales dan dongeng semata2..tapi memang seronok ditonton. Kalau di offer tengok sekali lagi pun axa nak. Gabungan dunia realiti dengan dunia fantasi.

Citer ni mengisahkan watak pompuan comel (Gizel) yang berangan2 putera idamannya akan muncul dan menyelamatkannya dari kesusahan (tipikal citer dongeng) dan putera idamannya (Prince Edward) finally menyelamatkan dan mereka pun nak kawin. Pastu memang ada la watak jahat (ala2 snow white), iaitu mak tiri Putera Edward yang tak nak anak tiri dia kawin dengan Gizel..so maak tiri yang kejam ni telah menolak Gizel ke dalam perigi ajaib yang menyebabkan dia termasuk ke dunia realiti di New York. hu hu hu.. Maka, bermula la pengembaraan Gizel di New York.. dan pencarian Putera Edward yang juga masuk ke dunia realiti. Kesudahannya....sila tengok movie ni..sangat best.
Semua gambar2 di simpan di SINI

1 comment:

Nik Farizah said...

Axa..pleaseeee..bagi knik resepi nak buat cupcakes..tgh giler baking ni....!!!