Friday, March 30, 2007

Tabah, Kuat dan Semangat

a'kum..
Salam dipagi Jumaat yang sejuk je. Petang semalam hujan. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya basah juga tanah dan jalan yang semakin kontang. Dah beberapa hari axa tak menulis. Hmm.. bukan tak ada masa menjenguk ke sini, tapi axa terpaksa menumpukan kepada yang lain. Hari-hari yang berlalu terpaksa axa hitung. Tak lama...hanya tinggal genap sebulan sebelum semuanya berakhir. Dan untuk mengakhirinya...axa perlukan kekuatan dan semangat yang tinggi. Konsentrasi axa juga perlu bagi memastikan hasilnya seperti yang diharapkan. Mudah-mudahan, axa tabah dan kuat menghadapi semua rintangan dan cabaran.

Just nak buat beberapa ucapan kat sini sebelum terlupa.

1. Happy Belated Birthday buat Kak Aida (kakak ipar) yang ke 3* pada 28 March yang lalu. Semoga selalu success dalam kerjaya dan jadi ibu yang terbaik buat Hazrik dan Humaira.

2. Selamat Pengantin Baru buat cousin axa, Faiz yang melangsungkan perkahwinan pada 25 March yang lalu. Semoga Bahagia ke anak cucu.

3. Tahniah buat sahabat baik axa, Rauf Arafat Mohd Arshad yang akan melangsungkan pertunangannya pada 31 March 2007, dengan gadis pilihannya Nurul Afzan Aini. Semoga berkekalan ke jinjang pelamin dan semoga bahagia selalu.

1 comment:

Afzan said...

Thanx kak As.. Alhamdulillah.. sume dah selesai.. tgk la gamba kat dlm blog afzan.